Cars (2006)

I LOVE THIS MOVIE 😀 This is simple but so adorable movie. I don’t know why I love it so much, but I would watch it all the time and I know evey line by heart. that’s creepy actually..
Lighting McQueen is my favourite even though he is spoiled racer at first but he grew up and understand what it important in life and what’s not.
And I love the soundrack too 😀 so good.

But then again, like people, the cars are not happy what they have until they loose it or are jerks and then realise what they want but usually it’s too late..  mater is cute too but he isn’t the reason why I would watch this movie (don’t kill me because of this)

 

 

Hipi aegne põrutus annab tunda jah?

Pikne: Üks võitja, 42 luuserit.

Matu: Kõige nunnum väikelinn karburaatori vallas.

Pikne: Hõljun nagu gadilac, nõelan nagu bemar
Doc: Hei, kas hõljusid nagu gadilac või nõelasid nagu bemar, ei saand aru. Teed parandad ka samamoodi: nirult
Matu: Sa vaid jälgi mängu, Don Juhan


Doc: Millal sa viimati hoolisid kellegist teisest peale iseenda paugupill?


Pikne: Sa vaata neid auhindu. 
Doc: Vaata ise, mina ei näe muud kui tühje anumaid

Fan: Kasta mind õlipange ja pange põlema, see ta ongi

Hei Doc, vaata seda tegelinskit raadiokastists, täitsa sinu moodi

Luule: Võrratu? Ta pole iial sõitnud kiiremini kui 20km/h


Pikne: Ta võitis kolm kolvikarikat. 
Matu: Kolm radikat?

Mack: Eemale õlinäljas parasiidid, olgu siitpoolt olen fotogeenilisem

Matu: Olen õnnelikum kui keeristorm romulas

Doc: Ma tahan teada kes minu linna tuksi keeras sheriff, ma võtan talt kepsud maha, ma pistan ta vangi kuni ta pehkib vähe sellest, pistan ta vangi kuni vangla ta ümber pehkib ja siis pistan ta uude vanglasse kuni see ka pehkib, ma…viska ta siit välja sheriff, et kaoks mu kohtusaalist ja mu linnast

Matu: Ega sellega nüüd nii väga ei põle aga sa võlgned koos kohtukuludega mulle 32tuhhi

Luigi: Luigile meeldib ainult ferrary.

Hei Luigi, selle tee kõrval on sinu pood nagu üks vana peldik. 
Luigi: See hull vana naisdeemon.


Pikne: Nii, et oled kohtunik, doktor ja ka võidusõidu-spets?

Matu: Ta nägi välja nagu jaaguar aga kastiga

Matu: Mis siis roostes käuladel viga on? 
Pikne: Ei,mitte sina Matu, sina oled lahe pann.

Doc: Kruusapeal sinust asja ei ole.
Pikne: Ära ole nii kindel, tean kõiki su trikke
Doc: Mitte kõiki mu trikke, kollanokk

Mack: Mis haltuura korras tehtud filmid need on?

Doc: Oota luule juures ja nüüd veere ära  
Pikne: Olen üritanud seda juba 3 päeva

10/10 (Endiselt lemmmik)

Leave a comment